Rhona

Känns ganska skönt att äntligen få ett riktigt ridpass för instruktör idag.
Jag började i en ny grupp idag och dom flesta i den är ganska mycket bättre än mig, men det har blivit jättekrångligt med grupperna nu så jag fick ta denna. Det kändes ganska bra faktiskt även om det inte gick 100% bra. Ibland var hon riktigt fin och ibland bara tog hon bettet och sprang iväg. Känner mig lite ringrostig sen lovet ;)
Vi gjorde nog inte så mycket jobbade mest med att lösgöra dom.
I alla fall så älskar jag denna ponnyn.

Kolla så söt ;) CHARMIGT!
Och för er som tycker uppdateringen har varit dålig är det för att jag och HEMLIG håller på att planera & fixa en massa till bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0