ridningen idag

ridningen idag gick så här på ett ungerfär:

nellan skrittade jag ut i skogen med syster&nellan och det var lixom inget svårt så det gick helt klockren.
men fyfan vad rädd jag blev när hon halkade verkligen as långt i en nerförbacke,trodde jag skulle dö typ ;)

tutti frutti, var jag i ridhuset med. och ibland krävde jag för mycket när jag tänker på det i efterhand men
annars gick det jätte bra och skötte sig AS BRA för att vara så lite riden som hon är/varit. och vi hade några
bommar & så la vi upp på sockerbitar (fast på sidan så det blev typ 30 cm) och hon fick tänka lite hur hon
skulle sätta fötterna och så, snubblade igenom ibland men träna ger färdighet ;)

lite bilder från stallet innan vi åkte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0