Släkt och gäster

Vi har gäster nu och vi ska äta sen drar jag till stallet men hinner nog uppdatera något innan det.
Det är ganska läskigt för det var en helt random tjej som addade mig på facebook idag och sen förklarade hon i minst en timme hur vi var släktingar ^^
Ganska coolt. I alla fall är min släkt JÄTTEJOBBIG på pappas sida så jag försöker att åka så fort jag kan.
Har allmänt damp på mina föräldrar också så det blir jätteskönt att komma bort inatt.
Bara ha roligt och tänka på annat.
Dessutom tror jag att jag har gjort världens största misstag.
Många frågor om varför jag är så ledsen och jag gör en kort kort förklaring.
Vi bestämde oss för att köpa häst - vi letade - vi hittade - vi letar igen - jag gråter minst 5 ggr varje dag - mina föräldrar lyssnar inte på mig - och nu... nu är jag så jävla nära på att sluta rida. Ja jag sa det och jag är fortfarande nära, även om det är det jag älskar så kan det vara bäst så.
Mer vill jag inte säga hur mycket ni är frågar och tjatar. Ska tidsinställa några inlägg tills ikväll och kanske något i morgon.
See you around
Saknar min bästavän! ( JAG SER CEPE UT )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0