Svar

Svar: Jag hade ju tänkt berätta för mina läsare när jag startade denna bloggen. Sen så gick det en tid då vi inte kollade på några alls, vi hade bara mejlat eller ringt på några och då vill jag inte riktigt säga vilka det är då jag skulle få ihop väldigt många. Sen skrev jag ju om dom 2 som vi var och provred i helgen, dock tog jag bort länkarna inom kort.
Och nu har jag ju börjat blogga med Carina också och våran statistik har gått uppåt varje dag. Vi har fått kommentarer från flera olika personer varje dag och även folk från samma område där dessa hästar står. Så jag har bestämt att jag inte vill berätta något mer förens det är säkert.
Har även folk som velat att jag ska lägga upp filmer m.m
Men jag vet att då kommer det spridas en massa skit så jag tänker inte göra det heller.
Det jag kan säga än så länge är: Vi kollade på två hästar i helgen, en var inte alls min häst, även om den hade fantastiskt kapacitet och jättesnäll och så så var det verkligen inte "min sort". Och den andra fastnade jag lite för. Vi har gått vidare med den ponnyn men vi har mycket kvar då vi ska åka och kolla på några till.
Och vad jag har tänkt mig? Det är jättesvårt att förklara.. Det beror på vad du vill veta?
Och av dom två vi kollade på i helgen var det denna som jag gillade mest:
Kände att texten blev lång nu, men nu fick du/ni svar i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att leta häst ju:D

2011-01-19 @ 08:32:09
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

snygg jacka, vart har du köpt den?:D

och bra blogg oxå! :)

2011-01-19 @ 20:27:17
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0