tiden räcker inte till

ursäkta min dåliga uppdatering, men hela dagen har jag gått och halvsovit,men varit endån rätt aktiv på
lektionerna tycker jag. haha (y) spanska var fan med bäst, helt underbar :D haha liza,joel,jacob förstår haha

både pollarna fick en sväng i skogen igen, och dom skötte sig super duper! men det konstiga är att det går
fortare rida nellan och hon red jag kortare väg än vad jag gjorde med zac (?) hmmm

nu ska jag duscha sen blir det kolla på despert housewives för ska kolla igenom alla säsonger nu hade jag
tänkt, har bara 1an nerladdad, och finns inte alla avsnitt på den sidan jag laddar ner. något som har tips
på bra nerladdningsida?

btw: svara på komentarena imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0