Veckans blogg vinnare!

Namn: Amanda Eriksson
Ålder: 15
Blogg: http://aamaandaeriksson.blogg.se
Födelsedag: 23/8
Smeknamn: mandhaa
Favoritmat: hmm. lassange
Favoritfärg: röd;)
Favoritårstid: sommar ofc
Favorithögtid: födelsedag/julafton
Favoritdjur: häst?
Favoritsport: `hoppning´

När började du blogga? för typ ett år sen

Hur kom det säg att du började blogga? min kusin börja och då gjorde jag med de, värkade naajs

Vilka bloggar läser du dagligen? massa häst bloggar , er bla.

Vad handlar din blogg om? mest om hästarna


Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla?
mycket olika , en hästblogg ska ju handla om träningar och utrustning och dånt, men annars vardag och sånt..

Tycker du att din blogg är bra?
självklart?

Berätta lite om dig själv & din häst!:
jag har tre ridhästar som tävlas just nu, två c ponny och en d ponny. tävlar mest reg. och siktar mot hög nivå med stor häst. vet inte vad jag ska skriva? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0