Vilka bloggar jag läser

Jag läser flera stycken men dom jag läser REGELBUNDET är:
  • Emmy Ling
  • Sara Carlsson
  • Lisa & Andrea
  • Johanna Grant Boklund
  • Allis & Jennifer
  • Nellie Berntsson
  • Stall Viggeby
  • Maja, Elvira, Johanna & Johanna
  • Sanna & Andrea
  • Dressyrmupparna
  • Lovisa Munter
  • Sofia & Linn
  • Sofia & Alexandra
  • Rosanna Zimdahl
  • Elina & Victoria
  • Lisa & Hanna
  • Josefine Bergman
  • Frida Weidemar
  • Olivia Weslien
  • Carina Svensson

Så om ni undrar varför jag inte länkar är för att jag skulle aldrig orka länka alla domma bloggarna. Men är det någon du tycker verkar intressant kan du ju kommentera så kan jag skicka en länk till den bloggen.
Hur jag hittar till alla bloggarna?
Ja, om jag har tråkigt brukar jag gå in på t.ex Saras blogg och klicka på en bildlänk, sen klickar jag mig vidare genom flera länkar och läser lite sen bara fastnat man för en blogg helt enkelt. Ibland så söker jag också på olika saker på google om jag ska göra t.ex en outfit och då kommer man (oftast) in på en hästblogg där bilden är uppladdad, så ja. Man textar sig fram helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: carina svensson

vad heter Allis & Jennifers blogg? :D

2011-01-11 @ 18:22:55
URL: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0