vinna eller försvinna

vinna eller försvinna var det typ med mina klasser idag och då kanske det avslöjas hur det gick ? haha
och självklart glömmde mamma filma & kameran laggade ihop. men carro&emma tog nog lite bilder som
jag ska försöka fixa och vissa upp här på bloggen! och dom kommer nog i tidinställda inlägg imorgon.

Lc+5 sprang på som bara den och drog med huvudet, men annars bra flyt och vi hade super roligt på
banan.och dubbelnolla och VINST! hade sjukt tur i omhoppningen på ett hinder,blev lite försnäv sväng så
trodde vi skulle riva men icke. kunde ridit mycket bättre men min häst ställde upp och allt :) drf är han
bäst<3

Lb GRUNDEN var ju att man hoppade grunden först sen omhoppningen. och jag var nolla i grunden och han
var super fin mot framhoppnigen då vi inte var taggade elr någoting men inne på banan ändrades det och
han fick en fin fart och var bara allmänt fin!

Lb OMHOPPNINGEN  fan.. skulle inte tagit dom vägarna utan tagit långa vägar så hade det gått bra men
icke så tog snäva svängar och det slutade med 2 stopp och allting var mitt fel för jag valde fel vägar men
så är livet ;) man lär sig av sina misstag

nu ska jag kolla tve och jag bloggar mer imorgon i think så har det bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv-tack :)

2011-01-30 @ 19:38:53
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0