Vissa saker kan man inte släppa

När man bråkat flera tusen gånger, inte orkat med någon mer, stängt den borta ut ur ditt liv. När man tror att det är det rätta för en. Att lämna allt bakom ryggen.
Man tror att man inte saknar den, men varje dag snackar man så mycket skit om den, säger så dumma saker och tänker på vad den gjort. Då har man ju inte glömt den utan då är det ju saknad. I ett halvår har jag snackat om dig, tänkt på dig och saknat dig. När man ser dig 5 meter ifrån mig, man vänder blicken och går. Hur det skär i hjärtat när man vet att man inte kan klara sig utan den.
När man tvingar sig själv att ignorera den, det är inte rättvist.
Jag har saknat dig vännen!

Kommentarer
Postat av: carina svensson

tror du menar mig? iaf, jag tänker svara fast om det it skulle vara mig.



asså jag läser texten om & om igen,och varje gång jag läser det fattar jag lite mer att jag klarar mig inte utan dig. detta halvåret varit det värsta i mitt liv,jag klarade mig inte utan dig förstog jag.för jag kunde inte sluta tänka på dig,för jag hade förlorat min allra bästavän som jag kunde snacka med om allting! och när jag såg dig i söndags trodde insåg jag att det gick inte utan dig mer. så jävligt mkt tack för denna dag ska du veta!

2011-01-11 @ 20:17:43
URL: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0