Bästa presenten!

Som vissa vet får man ju presenter när man konfirmeras, jag hade önskat mig massa roliga saker, men mamma var promt bestämd att jag absolut inte skulle få några hästsaker utan bara tråkia smycken m.m.
Jag fick i alla fall ett guldhalsband m. kors på.
Guldörhängen (ska bytas till några andra)
Silverarmband (ska bytas)
En glashäst , :P
två böcker om hästar (ska kanske bytas till något annat)

Men här kommer den presenten som faktiskt har lite med hästar att göra. Eller nu kommer vi så nära "hästsaker" vi kan i pricip.
Jag fick en RESA!
Helt grymt ju. Jag och mamma har varit iväg i lettland en gång men det var inte så bra, så denna gången ska jag få bestämma själv vart vi ska.
Tänk att rida i portugal för världens 10 bästa tränare!
Snacka om att den presenten fick mig att bli lite glad, blev grymt besviken över det andra faktiskt. haha. Taskig jag låter men ärligt. Jag använder inte ens smycken så varför köpa det.

Aja, nu ska jag i alla fall sitta och kolla på Häst och Sportresors hemsida typ varje dag och klura på vart jag vill åka! :D
Lutar mest år Porto i portugal, dit har jag velat åka ända sen innan vi åkte till lettland. Och det är ju inte helt fel att rida storhäst ? :D Eller kanske danmark, eller till en ranch... hmm jag vet inte x)




Kommentarer
Postat av: marina

guud vilken härlig present! ja skulle vilja åka till irland och rida, borde va nåt för dig, du som gillar att hoppa ;)

2011-07-04 @ 08:50:00
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0