Dygnar du med mig?

Datorn har haft allmänt lagg och nu har jag tröttnat på den så håller på att rensa den från bilder och ALLT! Alltså lägger över allt på hårddisken och sen kan jag göra en totalrensning av den. Men alltså har den varit lite off nu på kvällen och därav uppdateringen.
Men nu är den på igen och jag sitter här igen. Är lite trött just nu för tillfället. Men ska dygna och där med basta. Någon som joinar? :P
Nu ska jag i alla fall gå och borsta mina tänder ifall jag skulle somna och sen kommer jag tillbaka hit, bäddar ner mig och kollar film. Räkna med uppdatering inatt. För imorgon kommer jag sova.
Maja och royal får stå för bilden. Togs idag och ifall du inte vill att jag lägger ut den, släng en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: det första är det som josse har, det har funnits under några månader iallafall :)

Reflextränset har funnits i ett antal år.

Och det sista har funnit länge det med :)

2011-07-04 @ 22:57:40
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: kanske det, haha, men jag hade inte koll på att de nya schabraken hade lagts ut i webshopen :D

och sen så är det ju alltid positivt att upptäcka något nytt för en själv, sen om det har funnit länge kanske inte spelar så stor roll :)

2011-07-04 @ 23:01:16
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du inte att det är coolt att känna sara carlsson? för det gör du väl? elr

2011-07-04 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0