Fan va jag är smart, eller inte bara jag x)

Alla måste väll ändå hålla med om att kingslands tröjor med armbågslappar på är dösnygga? ;)
Jag såg att Sara tänkte göra sådan egen kanske. Sen tänkte jag inte så mycket på det, men idag såg jag även det på denna bloggen. Så kom värsta snilleblixten upp i mitt huvud.

Om man köper en sån svart tröja på hööks och sedan syr fast kardborre på armbågarna, och sedan gör lappar i olika färger som också sitter kardborre på, då kan man ju byta när man vill!. 
Jag tror fakiskt att jag ska testa, sen är jag inte så pysselaktig av mig så resultatet kanske inte blir så bra, men testa kan man väll alltid ? ;)
Haha, nu är jag en liten härmapa ^^

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tänkte oxå sy på :D fast dock vita som matchar mina tretorn men det var ju asbra me karborre :D



Btw det ovan är så sjukt snyggt, ska beställa de fast turkos & orange :D suger dock för de limegröna JINen ser guldigs ut x(



Sv: okej kände att ja skrev mkt annat ointressant haha xd men ja lägg gärna upp bilder på det :D är så svårt bara för höstana hoppar ju typ inte över småhinder :o elr blir lite udda språng men skall verkligen prova detta, TACK :D

2011-07-03 @ 21:04:48
URL: http://ledner.blogg.se/
Postat av: Minette

Haha tack för länken ;) och ja det är smart! :D

2011-07-05 @ 00:27:30
URL: http://surfryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0