Lite svar


Svar: Det var och är min egna häst. Alltså vi äger honom fortfarande. Varför vi inte har kvar honom är för att det aldrig funkade mellan oss. Ni kan läsa om det här.

Svar: Först vill jag säga tack. Och det där med att hon är till salu och så är en väldigt invecklad process som jag inte får ta upp här på bloggen. Sen är det ju inte riktigt att köpa en häst sådär bara. Men vad jag vet har vi inga större funderingar på det. Och tack igen :D


Svar: Jag så det nu när du sa det, men eftersom det är samma datum (?) så var det nog att jag inte blev nöjd med den ena och gjorde en ny när jag bytt om kankse ? ;) ingen aning.
Svar: Haha. roligt kommentar.
Nej jag tycker inte det är speciellt coolt. Jag tror inte heller Sara skulle vilja ha kompisar som är med henne för att det är coolt. Vi har känt varandra länge och det är ingen skillnad från innan, än vad det är idag när hon är "känd" bloggare. Tror inte jag skulle tycka det var så kul om man inte kunde veta vilka som var kompis med en för att vara KOMPISAR, eller för att få status typ.
Så nej, verkligen inte. För mig är hon mer som en stalltjej och kompis. Jag ser henne ju inte precis som hennes bloggläsare gör. Ni ser henne nog på ett annat sätt en jag, om ni fattar hur jag resonerar? :P
bellafinaste

Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

http://gulingpower.blogg.se/ säger ju att dom är störst och om du hittar många fjording bloggar som är större än mig så kan jag byta det men jag har inte hittat många som är stora äns ;) hittar du många så länka så tar jag bort det..

2011-07-04 @ 23:59:50
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni sälja Dusty om ni fortfarande äger honom, eller ska du få tillbaka honom? :)

2011-07-05 @ 09:48:52
Postat av: Anonym

Ska ni sälja Dusty om ni fortfarande äger honom, eller ska du få tillbaka honom? :)

2011-07-05 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0