Ner i sängen, upp vid 06.30

Nu ska jag borsta mina tänder och stänga in mig på mitt rum. Har bråkat med mina föräldrar ikväll, som det förövrigt brukar vara 6 dagar i veckan.
Men jag får väll helt enkelt bita ihop.
Ska stänga in mig på mitt rum som jag sa, bädda ner mig i min galet mysiga säng, med tusen kuddar och två täcken.
Sen ska jag ställa klockan på 06.30 för att gå upp och cykla till stallet.
Ska rida tillsammans med Moa vid halv 9 och jag behöver alltså vara i stallet vid senast kvart i åtta. Så alltså går jag upp vid halv 7 så har jag en timme på mig att bli klar och en kvart på mig att cykla till stallet. AWESOME!
Imorgon kommer jag även ta med en massa saker, badkläder, dator, mat, pengar, plattång och även en ********.
Funderar på att ha photoshoot imorgon. Om någon vill ställa upp och fota ;)
Mycke info. Men kommer troligtvis inte kunna blogga något imorgon, är i stallet från ca 8 till typ ca kl 9-10 på kvällen ;) haha.
ONÖDIG FAKTA!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Fina Chancy :D

2011-07-05 @ 23:10:19
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0