att ta sig upp från botten till toppen

när jag låg med huvudet mot det kalla stengolvet
när tårarna aldrig tog slut
när mina armar var fulla av ärr och rinnande blod
när allting var emot mig, och alla blickar som fälldes på mig
det var då jag visste att mitt liv var ett helt misslyckande
när mina ögon såg världen igen
när jag torkade mina tårar
när ärren på armarna börjat försvinna
när jag faktiskt insåg att ingen vare emot mig
det var då jag visste att jag kan klara av även dom svåraste stunderna här i livet.

Kommentarer
Postat av: Petra

:')

2011-07-03 @ 14:19:06
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: det borde du vara :D för mig är det tvärt om, hoppade väldigt lite under ett tag så nu är min sits heeelt cp som du ser i headern haha. Men iuf där hoppar vi bara 70 & på så låga höjder har ja svårt att hinna lägga fram handen "riktigt" eftersom de går så fort x)



Har du några tips, hur gjorde du?? Ja har så mkt att tänka på så glömmer typ sitsen haha!



Ok lång kommentar, sorry men ska du köpa C? Ni passar så bra :)

2011-07-03 @ 17:12:37
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0