Vinnarna!

Jag valde 2 st eftersom jag tävlar två klasser ^^ Hade så svårt att välja en så fick helt enkelt bli två.

Och det var tre st som gjorde ungefär exakt samma outfit, vilket gör att alla dom får en gästbloggning. Och sen så en till då. Så det blir 4 st ;)

I LDn kommer jag se ut såhär:
Röd tröja, rött pannband(lånar av majja), Union Jack Scabraket, svarta boots och såklart, blå hjälm,väst,stövlar och vita ridbyxor. Dom som gjort denna outfiten är: Majja, Carina och Patricia - kontaktar er senare.


I LCn kommer jag se ut såhär:
Grått schockemöhle, rosa pannband, rosa tröja, rosa boots(lånar saras) och såklart blå hjälm, väst & stövlar. Svarta benskydd.
Gjord av Sara- kontaktar dig senare. Om jag kan låna bootsen av sara såklart, KRYA på dig! Hoppas verkligen att det blir bra.
Finns dock ett problem, jag har ingen rosa tröja. Förhoppningsvis hinner jag köpa en vanlig på gina på rea x) haha. Annars löser vi det på annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har hänt med Sara?:( hoppas inget allvarligt..:)

2011-07-05 @ 17:34:35
URL: http://Hagbyponnyer.blogspot.com
Postat av: Emmy

Jag har en rosa addidas som är är lite för liten för mig! Du kan låna den om du vill :)

2011-07-05 @ 21:00:41
URL: http://hastochpony.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fina outfits! :)

2011-07-06 @ 09:06:38
URL: http://Http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Patricia

Skickar min gästbloggning imorgon till dig! :)

2011-07-07 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0