Chancy 27 juni

Red inte fram så länge, skrittade en stund och travade en stund och tog lite galopp. Jag jobbade inte så mycket i galoppen, lät henne galoppera på och så, men ändå ville hon jävlas lite och fick lite egna åsikter.
Bakbenen ut och upp i luften. Så jag blev lite småsur, tryckte på ordentligt fram och då tyckte hon det var kul det med så då var det full fart som gällde x) haha. Jag är HELT jättekär i henne och det kommer nog bli lite svårt att lämna henne ..
Men när det blir vet ju inte.
Efter lite race så satt mamma upp som planerat. Hon travade och skrittade och galopperade. Då flög hon i luften igen, men mami höll sig kvar x)
Ja.
Hon har lite bus i sig den lilla ponnyn.
Men det va inget jobbigt för henne idag, mest kul lixom. Imorgon blir det håra tag igen ;)
lite sådär halvful bild.
Men här ser ni min outfit för dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

varför köper du henne inte?! ni passar ju perfekt ihop! :D

2011-06-27 @ 22:04:28
URL: http://dressyrisiktet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0