Kallt och haglar..?

Känns mer som höstlov.
Jag sitter och fryser jättemycket här inne, asso inomhus. Och utomhus haglar det, och jag vill inte påstå att det är lite, asso dom är ju typ lika stora som vindruvor :o haha.
GALET!

Jag ska klä på mig massor av kläder och så ska jag åka till stallet. Får skjuts idag och det kan man ju förstå.
Ska göra det som stog i morgonens inlägg. Är lat så orkar inte skriva igen.

BTW. Jag fick lite pengar av mormor & morfar eftersom jag slutat skolan ännu ett år. Och så har jag lite pengar sedan innan och Cheval har lite rea idag så funderar på att åka dit? ;)

Känner mig galet rik faktiskt, jag som aldrig brukar ha några pengar :P haha.

Cheval Ridsport
Har funderat på en sak, och finns den på rea köper jag det, haha. Kanse även om den inte är på rea ^^
Nej nu ska jag sticka!

Kommentarer
Postat av: erica&tilda

2011-06-17 @ 16:03:29
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/
Postat av: erica&tilda

vill du byta bildlänk med oss? =)

2011-06-17 @ 16:03:56
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0