Någon jag ser upp till stort!

Det finns en människa här på jorden som jag länge tyckt om, som jag aldrig träffat eller sett irl men någon som jag alltid tyckt verkat bra på något sätt.
Nu på senaste tiden har jag insett att hon faktiskt är min förebild.
Hon ger aldrig upp, släpper inte ens taget om det hon kämpar för. Hon har kämpat grymt länge med sin ponny utan så mycket framsteg. Men nu, efter mer än ett år är dom på gång igen. Och denna gången hoppas nog både hon ochjag så som många andra att det faktiskt funkar för dom. Hon har tömkört, tillbringat långa dagar med honom, gått promenader, borstat och tömkört ännu mer. Dom har åkt in på veterinärbesök ett antal gånger, dom har opererat, dom har röntgat och gjort det mesta man kan göra med en häst. Hade det vari en annan person hade den nog gett upp efter halva tiden. Jag vet inte säkert, men tror det finns några som tyckt att hon borde ge upp, men det gör hon inte. Hon har sett framåt på det hon vill och följt sitt hjärta och sin ponnys hjärta. Alla hästar borde få den kärlek som hon ger till sin ponny.
Hon skriver alltid intressanta saker och gör snygga outfits. Lägger upp mycket och grymt fina bilder.
Hennes ponny är bland dom snyggaste i Sverige (engligt mig). Superfin och precis som en drömponny. Hon har grymt fin utrustning både till sig själv och till hästen och hon har en supersnäll mamma som fotar superfina bilder på dom.
Om det är någon jag vill vara som / ser upp till. Då är det hon!

Såklart är det Elisabeth Ågren och hennes underbart fina Golden Rainman!
Skulle gärna lägga ut alla bilder på dom, så grymt fina dom är tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: jaja, herregud såklart att du ska vara glad ;D det hade ju vem som helst varit när man gör framsteg!

Något annat har jag ju inte sagt x)

2011-06-08 @ 13:27:24
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0