Rätt?


Svar: Det finns ju inte precis en regel som säger att jag inte får det. Jag kommer inte lägga ut några längre klipp, utan alla kommer vara runt ca 30 sekunder, inte mer i alla fall. Och jag skulle ALDRIG lägga ut något som ser dåligt ut.
Visst, det kanske inte ser bra ut när man provrider, men då är det ju mitt fel och inte hästens.
Men så länge jag inte lägger ut något som ser dåligt ut, eller något som skulle kunna påverka någon från att köpa den hästen.
Det är trots allt mina filmer, och vi hade rätt att filma.

Kommentarer
Postat av: Mima

Ville bara tala om att hur dålig hästen än ser ut på filmen, även om den fortfarande är till salu så har du rätt att lägga ut hur långa filmer du vill sålänge det är du (eller typ din mamma) som har filmat den :P Hur kan jag då veta det här så bestämt? Jo, min pappa är polis så jag kollar bara med han ^^,

2011-06-27 @ 02:22:22
URL: http://clickat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0