Till stallet nu!

Nu ska jag åka till stallet. Ska försöka hinna rida innan kl 6 då paddocken är upptagen. Får se om jag hinner.
Jag ska rida en stund och troligtvis ska även mami sitta upp och rida en sväng.
Ikväll kommer även filmerna från provridningarna upp. Så ni har tills ikväll på er att rösta.
Ikväll får ni även reda på mer om jag skulle på tävling eller inte.

Och eftersom mamma följer med till stallet blir det såklart film från ridpasset.

KÄNNS SOM EN BRA KVÄLL VA? :)



Och jag har tänkt stanna i stallet tills Sara kommer hem igen. Håller alla mina tummar att det kommer med en prickig liten sak hem till KBF.
HOPPAS :D

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det är en som gästbloggat på ponyryttarna.blogg.se som har haft den ponnyn du har nu! (tror jag, den ser likadan ut och heter samma så)...

Kanske inte så kuuul att veta men ändå, ett litet sammanträffande! :D haha

2011-06-27 @ 16:36:14
URL: http://rathed.blogg.se/
Postat av: Heidi

Men det är bara för jag har sett ponnyn på träningar osv, hon som ägde henne bor ganska nära mig :) Så jag har sett dom några gånger, och så! Men sen vet jag inte om du har samma ponny som den, men den har också så där lite halvkonstig galopp som du beskrev en gång och då tänkte jag att det kunde ju vara samma :D haha

aa, du fattar! men men de spelar inte så stor roll ändå kanske =)

2011-06-27 @ 19:24:37
URL: http://rathed.blogg.se/
Postat av: Heidi

Okej, ja men de kan ju vara kul att veta! :)

Fast neej, jag vet inget mer om henne alls mer än att jag sett henne och så typ :P

2011-06-27 @ 23:11:47
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0