Carros Svar

1. Vem/vilka ser du upp till? (kändisar, vänner eller släkt?)
Svar: Jag har ingen jag ser upp till supermycket. Egentligen har jag ingen större förebild när jag verkligen tänker efter. Haha

2. Varför ser du upp till den/dom?
Svar: -

3. Trivs ni bra med att blogga tsm?
Svar: Ja det tycker jag, så himla mycket enklare, om man inte kan blogga en dag fixar den andra det och den är väldigt sällan helt nere ;)

4. Vilka bloggar läser du?
Svar: För många! Haha, våran, cajsaamanda, emmy & anna, sara, sofia, lisa&andrea, johannagb, allis&jennifer, nellieberntsson, majja&c:o, dressyrmupparna, lovicious, teamsl, rosanna zimdahl, ponilovers, josefin bergman, olivia i ponnyakuten, rsskvaller, ponnysanning & så kellys ;)

5. Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Svar: Jag kan verkligen inte göra det för jag vet själv inte hur andra ser mig, men jag försöker vara snäll och inte bstämma så mycket, lyssna på vad andra säger och ja , jag försöker vara en bra vän! hoppas jag är en också :)

6. Vad vill du bli när du blir äldre?
Svar: Inga planer..

7. Vad kommer du satsa mest på när du får egen häst? (dressyr lr hoppning)
Svar: Han älskar ju att hoppa, i princip det bästa han vet så det blir nog mest hoppning, men vi har en hel DEL att jobba med i dressyren ;)

8. Vilken häst är den snyggaste du sett?
Svar: Jadu.. helt ärligt kan jag nog inte bestämma mig x) Men totilas är riktigt snygg!
9. Hur komm det sig att ni började blogga tillsammans?
Svar: Vi satt och snackade på msn, och så började vi prata om vrf carina slutade blogga med lina och sen va det något hon sa och då sa jag att jag ville blogga med henne och då gjorde vi det x)

10. Ska du köpa gold dust?
Svar: Ja, haha! Eller vi har köpt honom :D

11. Högsta du har tävlat?
Svar: Hoppning: LC Dressyr: LB

12. Varför just hoppning?
Svar: Jag tycer båda delarna är roligt :)

13. Vart ska du ha din häst ?
Svar: På KBF :)

14. Vad är ditt mål med din häst? (du carro lär ju hitta ngn, så vad blir det för mål med den?)
Svar: Att få honom lugn, trygg och att vi utvecklas tillsammans, också att tävla, men hur högt har jag inte satt något mål för :P

15. Hur gammal är din ponny? (om du Carro hinner hitta någon)
Svar: 9 år

16. Din drömutrustning?
Svar: Oj, haha, den listan hade blivit lång, finns så mycket fint och snyggt hör i världen.. 

17. Vad ska du träna mest på nu när du fått egen ponny? :D Alltså, sits/hinder/muskler etc.
Svar: Om du menar mig: Mina händer, min sits och min blick. Grunden helt enkelt, menar du hästen: Få honom lugn och trygg ;)

18. Vem är din bästavän?
Svar: Asso Maja och Carina är dom absolut bästa, träffar dock ingen av dom särskilt ofta :/

19. Vad är ditt mål för i år, med din ridning?
Svar: Ja som jag skrivit över, Få honom lugn trygg och att jag känner mig supersäker när jag rider honom. Komma ut och tävla och få honom att stärka upp sin dressyrsida ;)

Kommentarer
Postat av: Majja

Du är världens bästa vän!

2011-03-07 @ 21:46:34
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Josephine

Skicka den till mailen eller fb:)

Behöver ju inte vara värsta texten ännu då ni precis fått honom. men ngt litet :)

2011-03-07 @ 21:57:57
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: äsch då.. ingen fara ;) inte så konstigt om han är spänd när det är första gången och massa runtomkring och så..

2011-03-07 @ 21:58:17
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Majja

ingen är bättre än du<3

2011-03-07 @ 21:58:35
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad heter Olivia i ponnyakutens blogg? :)

2011-03-08 @ 15:54:47
URL: http://idaochlinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0