Frågestunden - Carinas Svar

Vem/vilka ser ni upp till? (kändisar, vänner eller släkt?) kändisar så är det roffe, för han grym på
att rida och han tar bra hand om sina hästar,ni fattar! och sen finns det väldig få tal av dessa människor
med dom ser jag upp till som bara den och det är dom som vågar säga vad dom tycker NÄR SOM och
STÅR för den man är!

Varför ser du upp till den/dom? skrev förklaringen där uppe också ;)

Trivs ni bra att blogga tsm? ja,roligt att blogga med carro och med 2 st så blir det grym uppdatering &
bloggen ligger aldrig nere.

Vilka bloggar läser ni? regelbundet är det nog:
lellesfoto.blogg.se
johannagrant.shapemeup.se
carlssonpataket.blogg.se
ponyfocus.blogg.se ( det carro skriver,haha)
fokis.se
dressyrmupparna.blogg.se
teamsl.blogg.se
nellieberntsson.blogg.se
matildaajohanson.blogg.se
tinkerbella.blogg.se
finasteliza.blogg.se
ponnyochryttare.blogg.se
eeliiinpersson.blogg.se
tror det var alla ;)

Hur skulle ni beskriva er själva som personer? hm.. en person som har sinne för humor och skrattar
åt det mesta och kan bjuda på sig själv ganska mycket,fast ibland kan vara väldigt feg/blyg. och en person
som inte gör som alla andra,utan om alla väljer en sak väljer jag det andra och är en väldigt känslig
person. ungerfär?

asså detta är faktiskt ganska bra beskrivning även fast det är av mig själv men sen vet jag inte vad mina
vänner säger tycker,men hoppas det är bra iaf.

Vad vill ni bli när ni blir äldre? det tar vi då ;) för har ingen anning,förrut ville jag satsa på frisör men
har helt tappat intresset för det nu.

Vad är dina mål med Zac? just nu: hoppa MSV i år. och få han bättre inom dressyr. (allting som tex:ökningar,öppena osv) inom markabete får hans bakben bättre igen mycket gympaövningar för
bakbenen,och om det blir bättre blir det andra lättare också!

Vem är din bästavän? har sjukt många bra vänner! men bästavän är linnea rangbäck ofc,världens
underbaraste person<3 och vi har aldrig bråkat.

hur komm det sig att ni började blogga tillsammans? satt och snackade på msn lite om bloggar och
om bloggvärlden och så kom vi på idén att blogga tsm och så bara blev det så!

vilket är det högsta du tävlat? LA i hoppning, LB i dressyr
har du tävlat dressyr? ja flera gånger fast mest klubb,men var ju med i div3 i höstas med en ponny jag
lånade av en kompis!

varför valde du hoppning? ''valde'' vet jag inte om jag gjorde,för jag rider ju dressyr hemma och jag
tränar dressyr också. men att jag är mer åt hopphållet är för jag alltid haft hopponnisar och jag tycker
hoppning är mycket roligare. men dressyr kan vara roligt med en ponny som verkligen kan,zac kan ju inte
precis riktigt allt detdär,tänk er själva mig&zac på en dressyrtävling,i traven taktar vi typ fram eller något x)
haha. fast nu tror ni säkert han är dålig i dressyr men det är han inte utan dressyrpassen är riktigt bra/fina!

Vad har du för mål med Zac? skrev det där uppe..

Om du fick byta liv med vem du ville en dag vem skulle det vara? hmm,svårt! men FOKI haha!
grymt hade det varit att ha massa pengar och på i bangkok!

Vad är era mål med hästarna?just nu rider jag bara en jag har mål med och det är ju zac och det kan
lite läsa högre upp om.

Hur högt upp vill du klättra upp i klasserna med Zac? Hur högt klarar han av innan det
tar stopp?
vill ju komma långt men beror helt hur det är,men MSV är ju klart iaf! sen får vi se när vi
klarar det klockrent (kommer ta ett tag hehe) och hur högt han klarar av det vet jag inte,har hoppat
1,30 med han här hemma och det klarar han enkelt som en plätt <3

Hur gamla är era ponnys? zac är 16 och nellan 17

Din drömutrustning? kan säga 1000000 saker! så säger lite mer om basutrustning och så,som det ser ut nu!

just nu vill jag ha en amino-kavaj blå
och svarta veredus senskydd
jw ridbyxor
silver boots & blåa
flera bling-bling pannband i olika färger
massor med märkes schabrak
läderstövlar med lack så dom blänker
tretorn med bättre dragkedja & knappar
osv osv osv,bara typ 10 saker av miljoner ;)

hoppas det blir bra :D



Kommentarer
Postat av: Majja

Tack för svaren! :D

2011-03-07 @ 21:16:15
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är bäst!<3

2011-03-07 @ 21:28:45
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0