björne träning

björne träning med bus blev det idag!

började med att han var sen,för han satt fast i typ någon bilkö i växjö så efter ca 25 minuter sen kom han.
och han börjar med att säga KARIN till mig, och jag säger jag heter CARINA  tusen gånger typ, men han fortstätter att säga KARIN så tillslut fick jessica gå och säga att jag hete carina för amanda och jag kunde
inte koncetrera oss så bra för vi garvade varje gång han sa karin.. efter ett tag började han säga ELIN till
mig ist.. haha

själva träningen var galopparbeta igenom hoppa bana och stå upp i lättsits och rida långa vägar, alltså
inte en bästa övningen för kelly och mig.. då kelly ska ridas tvärtimot. men red i lättsits vilket funkade helt
okej, göra långa vägar var inte lika enkelt då kelly vek av efter hindrena och gjorde shit snäva svängar till
varje hinder.. så tillslut fick vi gör en volt efter varje hinder hon försökte vika av.. flög även av en gång
men jag landade så fint på fötterna :D men dock var jag väldigt irreterad efter avramlingen,hehe.

efter träningen kollade jag i stövlen för gjorde ont i foten.. så låg det en sån där metallfjäder där i.. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0