dagen

nu trallar jag ner till busshållsplatsen och tar mig vidare till skolan. efter skolan så blir det in till stan och
möta upp carro, och därefter går vi på nybro marknad. efter ett tag drar jag hemåt och rider kelly en
sväng i skogen och ett markabetspass/lydnadspass på nellan och även en mysig skrittur ut i skogen med
zac. därefter får ni min uppdatering!

håll utkik,för det kommer upp några tidinställda.
när kelly får som hon vill,men andra ord springa runt och inte vill bli tagen och retar mig i mitten.. ;)



Kommentarer
Postat av: My

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 15:41:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0