Dusty 17 Maj

Det blev ett dressyrpass utan inspänningarna. Jag brukar ta av dom någon dag ibland för att se hur han funkar utan, till slut är ju målet att hans ka kunna gå helt utan.
I alla fall gick det bra i början, han sökte sig ganksa bra neråt men inte alls som med inspänningarna.
Det gick i alla fall bra och jag krävde lite mer, känner att vi klarat av fas 1 nu och ska vidare på fas 2 och begäga mer och mer. Men där tog det stopp. Huvudet upp i vädret, flöt utåt hela tiden och rumpan innanför spåret. Han lev fin emellanåt och lyssnade bra, men i helheten gick det inte så bra. Det ver mest när jag knappt begärde något som han gick bra ;) haha
Galoppen var ganska bra iofs. Så den får ljusa upp passet!
Mamma var med och filmade, men den kommer nog upp först imorgon.
Två printade bilder sålänge.

Skrittade även av lite på långa tyglar inne i ridhuset, sen skrittade jag av i skogen med ganska korta tyglar, men ändå längre än vad jag har annars ;) HIHI


haha, charmig stillbild x)

Kommentarer
Postat av: majja

sv; japp, det funkar NU! :D

2011-05-17 @ 21:23:56
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: kelly

Sv, precis. Hoppas att du pussar honom från mig varje dag, längtar ihjäl mig efter honom.

2011-05-17 @ 22:21:56
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0