Dusty 23 maj

Idag gick jag en sväng på slingan med Maja och Royal. Vi bara gick så har inte så mycket att skriva om det :)
Efter att vi hade gått med pollarna så frågade vi Malin om Mia skulle komma tillbaka och det skulle hon. Jag tänker träna för henne då om inget annat stoppar oss. Jag skulle faktiskt vilja träna för henne typ där vi va nu, lungt och bra ställe.
Men skulle även vara roligt om hon kom till kbf, så kunde man se alla andra och så. Men hon får inte, vi får väll tjata och säga hur duktig hon var så kanske hon skulle kunna komma.. haha.

Imorgon får jag veta om jag går vidare btw. Har inga förväntningar och jag vill inte att alla andra ska ha det heller. Så inte alla blir besvikna! haha , eller speciellt jag. Så förväntar mig inget, men kan ju vara kul att veta.

Åh jag har inget att skriva om, är trött och har int i magen och överallt, är inte alls på humör efter dagens skola. Imorgon har vi typ 4 timmars håltimme.. funderar på att gå hem och sova.
Uppdaterar mer senare!

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Hejsan , när blir headern klar på ett ungefär ? :)

2011-05-23 @ 20:04:58
URL: http://elinriggmyr.blogg.se/
Postat av: Tina :)

Jag hoppas verkligen du kommer med ! Självklart för din och Dusty's skull men för min också, hehe, då jag har iprincip samma problem som dig. Tänkte mig kunna få lite tips från ponnyakuten om du nu kommer med..:)

2011-05-23 @ 20:25:18
URL: http://tinahansen.devote.se
Postat av: Sara Carlsson

sv: det går bara att lägga till dom via reg.nr om de är registrerade via asvh, vilket bara svenska storhästar är.

Så lägg till honom som ny häst bara :)



Om du ska tävla högre än regionalt, så måste du ha licens på honom.

2011-05-23 @ 20:29:01
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha det är alla innan man har fått reda på hur allt funkar ;)



Ja, precis. Så gjorde jag till Soccan.

Lägg till honom som ny häst nu och sen när du har skaffat licens till honom så är det bara att söka på licensnumret och lägga till honom via det. Då kommer du få två stycken Gold Dust, en med licens och en utan (den du skapade först) och då kan du ta bort den hästen som du skapade utan licens.



:)

Hoppas du fattar, haha

2011-05-23 @ 20:38:32
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: vilma

ringer dom även om du inte går vidare? :)

håller iallafall tummarna för dig! :D

2011-05-23 @ 21:49:47
Postat av: Tina :)

sv; Det går ganska bra hemma, han dansar runder lite och springer iväg när jag sitter upp men sen är det bra. Han blir helt lugn bara jag kommer upp, hehe :)



När vi är på andra platser dock så dansar han runder ännu värre och sen när jag kommit ner i sadlen bara "fryser" han. Asså står helt stilla, det går verkligen inte att kontakta honom om du fattar (a) & sen kastar han sig iväg i en stegring och drar iväg och bockar. Han har tillochmed gått omkull och brutit revbenen "/



Usch, hatar varje gång jag måste sitta upp och har ingen aning om hur jag ska jobba bort det här. Så det blir jätteintressant att följa ponnyakuten om du kommer med :)



haha jättelång kommentar, men, men :)

2011-05-24 @ 15:42:32
URL: http://tinahansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0