Fille 25 maj

Blev inte Specielan. Jag bytte till Fille istället, även om fille inte är min favorit så känner jag inte Specialen alls och tog fille. 
Det gick bättre idag än vad det gjorde sist men det är fortfarande lååååångt ifrån bra. Han är så stor och jag når inte om honom riktigt. Han blev rädd för saker hit och dit och ville inte alls ut i hörnen. Men han hoppade ;)
Och sista hoppen blev jag faktiskt ganksa nöjd med. 
Orkar inte förklara med, men bjuder på några bilder som Anna och Moa fottade :)

HAHAHAHAHA! BILDEN X) MAJJA!! Här snackar vi eftergift ;)
Ni ser ju på bilderna att han både är stor och att jag inte riktigt kan rida honom x) Men man får ta det lite med en nypa salt ;)


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Vill du skicka några bilder om jag fastnade på någon? :D

2011-05-25 @ 21:37:08
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ja precis! att få fundera och analysera själv, och utan hjälp funderar ut hur man löser problemet och efter sin plan lösa det! dock blev ja sparkad igår så det börja väll inte så bra XD men skam den som ger sig ;) <3

2011-05-25 @ 22:27:39
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0