Filmen från i förrgår

Om ni tycker jag rider dåligt och tänker ge mig massa kommentarer så läs här först.
Jobbade honom ganska högt, men han söker sig faktiskt ganska bra framåt neråt i slutet.

Och så ser det ut som i jag inte riktigt sitter ner i traven men det gör jag, lutar mig lite framåt ibland för att vara beredd om han skulle dra ner huvudet. Och fick en kommentar i av Sofia i stallet att hon tyckte mina fötter va långt in på stigbygeln, haha ja jag har dom lite längre in, men samtidigt är mina stövlar 4-5 cm större än mina fötter x)

Enda tendesen han hade till att sticka ser ni vid 5.15

Kommentarer
Postat av: carina

prova att ha blicken framåt och inte neråt :)

2011-05-05 @ 08:26:54
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilket kraft paket!! och du rider bra! helt omöjligt för någon att säga att du rider dåligt för det gör du inte och jag kan inte kommentera hur någon rider eftersom jag inte ens suttit på hästen så det är bara att skaka av sig onödiga kommentarer. jag tror nog att du själv vet hur du rider din ponny :)

2011-05-05 @ 10:19:34
URL: http://kajsaesther.blogg.se/
Postat av: alice

ser jättefint ut :)! Tror du kanske var lite mer beslutsam idag om att det skulle gå bra kanske? Han ser även lugnare ut nu i fattningarna och även fast han gör några små rusningar så är det bra att du behåller lugnet som du gör :)

2011-05-05 @ 13:35:23
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ser galet bra ut, han trivs med dig det ser man :) Förstår vad du menar med formen, han är svår att jobba låg och kryper gärna ihop men du får till det superbra, folk som klagar vet inte hur svår han egentligen är, keep up the good work ! :D

2011-05-05 @ 15:59:12
Postat av: Anonym

ser ju superfint ut! Jätte trevlig ser han ut. Lite synd att han är så fruktansvärt bakskygg, du vet inte vad han har vart med om i england? Tror att bara om man får vänja sig vid dig och miljön så kommer han nog till slut lära sig att allting inte är så farligt och lita mer på dig. Men det tar ju sin lilla tid det där, men med lite tålamod och vilja så löser det sig nog :)

Har bara en fråga varför köpte ni en sån svår häst som första häst? Även fast du inte är jätte ung och oerfaren så är det ju endå den första hästen, skulle det inte varit roligare med en lite enklare med en enklare till att börja med iallfall? Det är ju faktist, trots allt lite skillnad på att gå på ridskola och ha egen häst. Med tanke på det är det ju inte så konstigt att du känner som du känner så att säga:) Är bara lite intresserad hur du tänkt:)

Lycka till och ge inte upp!

2011-05-05 @ 16:35:15
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Ser supertrevligt ut, verkligen! Vilken underbart vacker pålle du har!

2011-05-06 @ 00:34:32
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0