Goodbye New York, goodbye USA!

Då är det väll bara att ta och säga hejdå.
Jag sitter på flygplatsen och här ska vi sitta i två timmar till tror jag , eller 3 eller va det va x)
Och det känns verkligen inte kul att åka ifrån denna underbara staden. Ni förstår bara inte hur UNDERBART det är här, jag älskar denna staden, älskar allt här. Helt sjukt!
Jag har alltid hatat typ stockholm och göteborg osv pga att det är så stort och så mycket folk, men new york fångade mitt hjärta. Hahah, vad poetisk jag är. Jag har i alla fall några timmar kvar här sen bär planet iväg mot köpenhamn.
Men som sagt, borta bra men hemma bäst, eller?
En dag kanske detta blir hemma.
Även om det bara är en dröm för mig idag så skulle jag verkligen kunna flytta hit när jag är 20 eller något, skaffa jobb i en bar eller något och bo här med någon kompis.

Men det är några år tills dess, dock har jag redan bestämt vem jag vill flytta hit med x) haha!
Men för tillfället får jag väll bara längta efter sommaren, ponnisar, värma, sol, bada, KÖPINGSVIK, och så jävla mycket mer!
Jag vill inte skryta om ni kallar detta skryt, men mitt liv är underbart just nu! ÄLSKA!
Imorgon får jag träffa min prins igen!
Härlig bild, och lite halvt cepeskadad, och ja min bror håller i min toffs x)
NY♥
Kolla så grymt härligt? :D
Hejdå USA, hejdå x)

Kommentarer
Postat av: carina

vem ska du flytta dit med?

smsa mig när du är i sverige, DIREKT!

:)

2011-05-01 @ 21:44:27
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: carina

asså om du ska sitta på flygplatsen kan du lika gärna logga in på msn?elr?

2011-05-01 @ 21:55:07
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Som sagt frågat kompisen nu vad det var för märke på sadeln :) det är en morris & noland förkortas MN :) kolla in den vet inte alls vad den ligger runt för prisklass men värt att kolla upp ;) och den modellen är djup i sittsen så man sitter lixom helt perfekt :p kram

2011-05-01 @ 22:41:53
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: hoppas du kollar upp sadeln =)

jaha okey ;) tänkte om det fanns någon sida som typ ving och dom där med resor till usa :)

2011-05-02 @ 15:49:14
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0