Hemma och pausar

Nu är jag hemma. Jag skulle åka hem enligt mamma men vi ska tillbaka sen ändån. Jag ska äta och städa mitt rum lite och sen åker vi igen. Jag kommer inte kunna blogga så mycket idag men i veckan kommer bloggningen att vara super! Jag var i alla fall funktionär i dom två första klasserna och sen har jag mest sprungit runt med kompisarna och degat. Har fotat lite men långt ifrån alla. Det blev en hel del fina bilder, men har inte lagt över dom på datorn än så ni får nog se lite av dom imorgon.
Sen kan jag tala om att alla kommentarer om varför Carina har slutat kommer komma ett svar om. Dock tycker jag att man kan skriva namn när man kommenterar. För jag är inte osmart. Även om jag är blond.
Life is life ;)
Puss och kram skumbanan!
Härlig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0