Ifall det fanns ord för dig min ängel

Om ord ändå kunde förklara så skulle jag inte kunna sluta prata eller skriva. Det är helt galet hur mycket man kan älska någon. Jag har gått igenom det mesta med dig, även om det bara varit under 2 månaders tid. Jag har lärt känna dig bättre och bättre, men ändå är det någonting nytt man lär sig om dig varje dag.
Ibland förstår jag mig inte på dig överhuvudtaget, ibland orkar jag bara inte med dig. Men ingenting går upp emot dom stunderna som är perfekta. Även om dom bara är i några sekunder så överväger dom allt annat med hästlängder. Även alla pikar jag får så överväger alla komplimanger. Du är inte som alla andra, du är speciell.
Åh om det ändå fanns ord att beskriva dig. Du är det mest underbara på denna jord, du är långt ifrån hästarna på toppen, du är inte världens bästa häst, du är inte så mycket bättre än alla andra, men för mig, för mig är du bäst, för mig är du bättre än alla andra. I mina ögon är du perfekt. 
Jag älskar dig med hela mitt hjärta!
Det går inte att beskriva hur lycklig jag är med dig, ingenting går att beskriva när jag är med dig.
Genom eld och vatten, genom motgång och medgång, genom gråt och skratt, genom världen går jag med dig och du kommer alltid vara med mig.
You are fucking perfekt.

You're turning me upside down but I'm loving it.



Ingen kommer någonsin förstå vad jag känner för dig! Vad du betyder för mig. Även om vissa ser dig som en läskig ponny och vissa ser dig som en fjant, så ser vissa dig som en fara, vissa ser dig som en nallebjörn. För mig är du allt på samma gång och det är det som får mig att älska ddig så himla mycket..


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Så är det när man skaffar sig en ponny ^^

Oavsett vilken ;)

2011-05-17 @ 09:42:26
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag menade självklart inte att vara spydig, förlåt mig! Kanske att du börjar med att t.ex tömköra eller promenera utomhus så att han kan få vänja sig vid omgivningarna utan att ha en människa på ryggen? Ta med dig en kompis så att ni är två! Kram!

2011-05-17 @ 10:26:30
URL: http://jcczachrisson.blogg.se/
Postat av: kelly

Jag vet och förstår vad du menar. Kände exakt samma sak. Han är så speciell och man fastnas direkt, både på ont och gott.

2011-05-17 @ 12:10:56
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/
Postat av: Jossan

Om du bara orkar härda ut alla galna stunder sitter du på en av Sveriges främsta elithopponnyer!!! Dressyr oxå.

2011-05-17 @ 12:14:29
URL: http://ledner.blogg.se/
Postat av: majja

2011-05-17 @ 19:14:06
Postat av: majja

Ingen kan säga vem du ska och inte ska älska, det är ditt hjärta som avgör. Och jag vet att det ibland kan bli så att andra tycker man älskar fel individ men den enda som kan avgöra om det är rätt eller fel är du själv!



Jag tror ni två kommer komma sjukt långt tillsammans<3

2011-05-17 @ 19:16:44
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0