Inköpslista

Nu har jag planerat upp min "shopping" när det gäller hästprylar.
Jag har ett antal miljoner saker jag vill ha , men för att begränsa det så har jag gjort en liten lista på saker jag ska prioritera först.
1. Jag måste betala mitt JW schabrak.
2. Så fort jag kan, får pengar, eller något ska jag skaffa Lamicell schabraket.
3. Efter det ska ett par bruna lindor skaffas som matchar till schabraket.
4. Kanske om ett halvår eller när som helst, näst på listan blir ett turkost Scapa schabak!
5. Sist men inte minst ska jag köpa ett par Skydd från börjes, eller så kankse det är något mina föräldrar betalar ^^

Sen ska jag nog även följa med Emmy till falsterbo om jag är hemma och om det löser sig med pollen :D GAAAHH!
Egentligen är det inte så mycket på listan, bara två schabrak! haha ^^

Kommentarer
Postat av: alice

SV: asså träna själv eller för typ linda algotsson? :) Om man inte är medlem på udden kostar anläggningsavgiften 125 kr :)

2011-05-01 @ 17:42:47
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0