Jordens undergång, haha nej

Måste bara säga att, ärligt! Vilka tror att jorden kommer gå under på lördag?
Jag är inte ens minsta lilla rädd, och jag kan säga att jag är stensäker på att jorden inte går under ;)
Men alla har ju sina tankar?

Hemma från skolan och ska vidare till stallet, ska bara lägga ner transportskydden i väskan så dom kommer med.
Jag kommer ju inte hem förens sent ikväll sen så kan inte blogga förens då. Och då kommer även videofilmen från igår komma upp och så ska jag även börja jobba lite på designen.
Men ska ha 1 och en halvtimmes teori snart så bör cykla till stallet x)

BTW, måste säga att ja kollade lite vad folk hade gissat på saras blogg vad vi skulle köpa, många hade ju rimliga svar typ, förutom en x) haha.
Det var en som trodde att vi skulle köpa en ponny/häst, inget illa menat mot den som skrev det såklart inte!
Men nej det kan jag säga redan nu, det är ingen häst :P haha


Kommentarer
Postat av: carina

Lamicell platinum schabrak ?:p

2011-05-18 @ 15:37:04
URL: http://svenssssson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ne jag tror inte heller att det kmr hända :)

Hoppas inte det i alla fall hehe ;)

2011-05-19 @ 07:16:24
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0