Kvarsittning

Nu är jag hemma från skolan. Jag har varit supertrött hela dagen då jag inte la mig förens vid 12 igår. Alla fick sluta tidigare för sista lektionen var inställd, dock inte jag, måns, jonte och carl som hade massa minuter att sitta kvar.
Så jag fick stanna i skolan en timme och skriva på min låt och vetni?
Den blev klar :D
Jag har härmat en lät ganska mycket och ska sno typ melodin från den, men kristin har aldrig hört den så det blir bra!

Men nu är jag i alla fall hemma! Ska byta om och äta lite för sen ska jag cykla till stallet.
Jag är faktiskt lite spänd för hur det ska gå, för som ni kan läsa i inlägget under så blev jag riktigt chockad, spänd och rädd över det som faktiskt hände igår.
Jag tror inte jag kommer spänna mig i ridningen, men när jag sitter upp. 
Vi ska longera innan och kasta upp mig som vanligt men jag är ändå spänd. Hoppas verkligen det går bra och att han glömt gårdagen.
Jag ska rida med inspänningarna och jobba honom riktigt låg och lång. Och efter ska jag även massera ryggen lite. Han har varit lite stel sista tiden så han behöver jobbas igenom tills på söndag. Så det blir nog tre ordentliga dressyrpass på raken.

Gud vad jag längtar till den 23. Jag vill bara hoppa över alla dagar här emellan. Längtar inte ens tills på söndag, jag vill bara att det ska bli nästa måndag.

Jo föresten! Jag ska fixa en header redan idag tror jag och så ska jag knåpa ihop en outfit till helgen!
Bloggen är tillbaka. 300 läsare och massa uppdatering på G! LÖVE IT!

Är även väldigt glad över vad jag hört att folk sagt om mig. :D


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag längtar också till den 23! TURKIET <3 Så nu kan vi längta tillsammans! :D

2011-05-12 @ 17:05:45
URL: http://hastochpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0