Lamborghini

Vissta ni att bilmärket Lamborghini nu har börjat göra hästprylar också. Och dom har börjat med att satsa ganska stort. Göra bra funktioner på allt och dessutom är det mesta ganska snyggt med.
Dom gör hjälmar, stigbyglar, schabrak, luvor, lindor, grimmor, grimskaft, ryktsaker och krubbor m.m.
Själv skulle jag vilja testa stigbyglarn som har en funktion att följa fotens rörelse ut i minsta detalj, den är lätt och har bra grepp.
Inte supersnygg, dock tycker jag verkligen dom har lyckats med Schabraket.


Titta in på deras kollektion HÄR!
Visste ni att även Lamborghini har designat åt DUCA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyy fasiken vilken fräsig hjälm! en sån skulle man ha, sjukt snygg! :D

2011-05-19 @ 22:13:57
Postat av: ElinRiggmyr

Hejjsan, Jag och Linnéa kommer ju inte blogga mer tilsammans :/ hon ville ha en egen blogg , så jag tänkte oxå börja med en egen så jag tänkte fråga om du ville göra en header till min nya blogg skulle vara jättesnällt ! :D för du gör så otroligt snygga oxå ! :)

2011-05-19 @ 23:31:16
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/
Postat av: marina

gillar din nya design =)

2011-05-20 @ 01:02:53
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0