Mia träning (inte jag)

Följde ju med Maja när hon skulle träna för Mia idag. Meningen var att vi skulle träna tillsammans, men Dusty blev ju halt och det fick sluta med att Maja fick träna med en annan tjej :) 
Själv tycker jag att det gick himla bra för henne, men jag vet inte vad hon själv tycker. Men alla kan ju inte gilla alla tränare.
Jag satt mest och lyssnade och tog lite kort, jag tycker hon verkar dörolig och duktig. Hon verkade verkligen förstå sig på hälstarna, gav inte upp förens det satt klockrent, var stenhård men ändå snäll.
Jag satt själv och verkligen var avundsjuk på dom som red. Hoppas verkligen på att få fler tillfällen att träna för henne för gud vad jag vill det.

Jag har inte sett så många olika tränare men henne skulle jag verkligen vilja träna för. Hoppas jag kan följa med henne imorgon med^^ Kolla och lyssna.

Ska nog slänga över några bilder senare ikväll då min kamera ligger där nere nu ^^
gammal bild på dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0