Möte och promenix

När jag och Mamma kom till stallet var det hästägarmöte och det var väll lite intressanta saker och lite ointressanta, lät mamma ta in det viktiga medans jag käkade kakor :) Fördel att vara med på vuxenmöten ;) haha.
Sen när det var klart borstade jag av Dusty och ryktade en stund, ingen längre tid då mötet tog mycket tid från idag. Sen gick jag en runda på slingan och runt paddocken, och under tiden fick han beta en massa och vi tränade lydnad och framförallt RESPEKT. Så vi var väll ute i nästan en halvtimme på en slinga som vanligtvis tar 10 minuter att skritta.

Framöver tror jag vi ska gå lite längre rundor och även blanda in lite asfalt och så, men idag sprang tiden iväg.

Knas med läsarna.. idag var det inte alls många.
Kanske jag skrämde livet ur alla med den nya designen? Haha. Är den för spyfärdig?

Btw, idag fick han sin första dos av medicinen, och asso är det normalt att dom typ frustar ut några droppar genom mulen? ..xp Någon som har bra koll?

Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

vad är de för medicin. billy hade en hälta i vintras och han fick sån som man kunde droppa in eller stoppa i maten? :)<3

2011-05-19 @ 20:49:51
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/
Postat av: Li

Hedern och designen är jättesnygg! :D Gör du till andra också? :)

2011-05-20 @ 13:05:55
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: bella

jag gav jasse när hon gick och var halt precis innan hon gick bort. om det är typ metacam eller jag tror med alla mediciner så ska helst allting stanna kvar, tips är att trycka i ett äpple i munne på honom precis efter du har gett det eller samtidigt tillochmed (typ när du har pytte lite kvar) :) fast ja som föregående kommentar : vad har du för någon? :)

2011-05-20 @ 15:02:56
URL: http://livetsomgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0