Ny design på G

Jag ska börja knåpa på en design ikväll, och troligtvis kommer den bli klar imorgon kväll i så fall. Jag har ju fått bilder av emmy som jag kan använda men tyvär har jag slut på ideér.
Jag vill ju att mina läsare ska gilla att gå in på min blogg varje dag och därför frågar jag er om tips. Även om jag kanske inte får några.
Jag har lite grunder i huvudet men det är en massa saker som fattas. Jag har haft så många olika headers och designer i mitt liv så det finns typ inget kvar som jag aldrig haft.

Men om ni vill kan ni alltid slänga in en kommentar om färgtips, text, eller bara en hel idé till en design.

Dom fyra första headers som fanns på denna bloggen.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag gillade header nr 3. (inte att du ska ta den :P)

Jag tycker det är fint med nån ljus färg och när man har en bild och ser en annan i den elr asså när dom flyter ihop.. vet inte hur jag ska förklara..

2011-05-18 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0