OMG NEJ!?

För att inte få fler frågor så gör jag såhär! Jag har iofs redan svarat på domma men finns nog fler som undrar.
Nej jag rider aldrig ut med Dusty. Och det är klart att han kanske både behöver det och skulle tycka det är sjukt kul.
Men jag vågar inte än. För ca en vecka sedan stack han rejält med mig och innan det stack han i pricip varje ridpass. Jag har fått vissa saker fast i hjärnan som inte vill försvinna. Och jag har inte ridit i skogen på jättelänge nu förutom igår och han är fortfarande spänd när vi skrittar i skogen och mamma går bredvid eller håller i. Förut kunde jag skritta där själv, men då hade han aldrig stuckit med mig. Nu kan jag skritta igen med mamma med mig. Men vi ska såklart kunna rida ut tillslut, men inte än. Jag tror inte jag hade kunnat hålla mig kvar om han skulle göra något.
Tyvär.


Kommentarer
Postat av: moa

gud så fin din häst är :)

2011-05-18 @ 16:32:04
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0