Planer framöver!

Nu har jag fullspeckat schema dom näsrmaste veckorna. Eller speciellt denna helgen och nästa vecka.

Fredag: Åka till nybro til Carina, och på kvällen rida Dusten.
Lördag: Följa med Moa och laget som tävlar dressyrallsvenskan häst. Sen sover Emmy hos mig på kvällen.
Söndag: Till stallet vid halv 9 och vara funktionär på den lokala hästdressyren, annas cup.
Onsdag: Ta ledig från skolan och åka ner till Malmö på uttagningen.
Söndagen: Troligtvis debutera klubbhoppningen med Dusty.
Helgen efter det: Va med frida för hon kommer hem från spanien.
22 maj: Min första riktiga hoppträning på Dusty för någon som jag inte kommer ihåg vad hon heter x)

Vad tycker ni om att jag kanske ska tävla? För tidigt, sent eller lagom? 
Jag vill i alla fall känna hur han är på tävling så jag tycker det blir lagom nu.
Rhona för typ ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: bella

en klubbhoppning är ju i stort sätt ingenting, eller ta det som en träning bara! jag tror att det är super bra träning att klubbhoppa och man lär sig och hantera det sen vips så kan man tävla lokalt, jasse och jag tävlade bara en klubbhoppning sen direkt lokal och jag menar tar man bara tävlingen som en träning och inte är där för att vinna (kanske tänka på att vinna efter ett tag) så är det en super idé att klubbhoppa tycker jag! :))) och lycka till på uttagningen! :D kram!

2011-05-05 @ 18:32:08
Postat av: viktoria björkman

Jag tycker du ska vara med :D

2011-05-05 @ 19:35:26
URL: http://baraaavi.blogg.se/
Postat av: ella

En blogg du skulle gilla www.norrlandsryttare.blogg.se!:D

Mina bästavänners blogg, den liknar din så det kanske är något för dej:D

2011-05-05 @ 20:13:12
Postat av: alice

tror det kan bli ganska lagom men ta hellre en lägre höjd än vanligt så du inte börjar på 80! :)

2011-05-05 @ 20:50:21
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Klubbhoppning är ju typ som att hoppa på en träning, särskilt eftersom det är på hemmaplan också :) Så det är väl inga problem?

2011-05-05 @ 22:35:39
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det tycker jag du absolut skall göra! :)

2011-05-06 @ 00:00:25
URL: http://jenniferochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0