Rensa hjärnan

Jag kan säga att detta behövde jag. Sitta och glo på en underbar film i en underbar ensamhet och bara njuta och inte bry sig om något. Det är typ som om min hjärna tog en paus, rensade ut allt onödigt, kollade upp vad som ska vara fixar och klart innan skolan slutar. Har tyska tills imorgon, engelska tills på torsdag och tills den 7e ska hälsouppgiften vara inlämnad. På fredag ska jag redovisa min svenskauppsats och någon gång nästa vecka ska låten + analysen in. Mycket mer än vad jag tänkt på. Blir att plugga nu då.
Har i alla fall släppt allt annat just nu och det är grymt skönt!

Ska snart ta och cykla tillbaka till skolan och skriva klart på min låt och ha SO. Sen sticker jag till stallet efter skolan, kom på att jag måste dit och prata lite med ridskolechefen om en övernattning och fixa lite. Och så ska jag promenera med Dusty då. Det ser ut som att det blir dåligt väder.. Segt.
Puss och kram skumbanan.

GLÖM INTE ATT FRÅGA NÅGOT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0