Ridningen idag 3/5

På södra ridningen hade vi någon rolig tpsrunda i skogen så orkar inte skriva om det.
Dusty blev det ingen privatlektion på för han hade tappat en sko. Vi ringde hovis så han kommer imorgon.
Sen blev det Fille på kvällen. Jag vet inte vad men idag har jag faktiskt varit riktigt glad. Folk i skolan har kommenterat det, ridläraren på hoppningen sa att jag log mycke och haha ja.
Men jag kan ju inte påstå att det gick bra, han är grymt stor slingrig och lite lustig. Men det var faktiskt kul, även om 3 av fyra hörn va skitläskiga, han sprang bredvid några gånger, det såg säkert hemskt ut och halva stallet kollade på. Men ändå så var det kul och jag är glad. Hahah. Emmy och Cassandra filmade även lite som kommer upp snart ;)
Blir två printade bild sålänge!
Suddiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0