Röntgen

Idag är det dags för röntgen.
Dusty har tid kl 3 på ATG för att kolla igenom hela honom och även röntga ryggen.

Dusty har ingen skada eller så utan är helt frisk. Men när vi var på uttagningen till ponnyakuten så sa dom att om jag skulle gå vidare så ville dom att vi skulle göra en besiktning på honom och röntga hans rygg. (Ja vi besiktade honom när vi köpte honom u.a) Detta vill dom för att dom är rädda att ta in skadade eller sjuka hästar som Star från förra året. Tobbe trodde att lite av hans problem kunde sitta i ryggen, så Anna stallchefen kände lite på honom. Men han reagerade inget alls så han verkar inte ha ont. Men dom ville som sagt ha bevis på det. Och då tyckte vi att vi lika gärna kunde göra det även om jag inte kommer med!

Så idag ska han röntgas. Vi får se hur det går!


Kommentarer
Postat av: alice

SV: haha ja! Själv vill jag ha det röda!! :D (om det var det jag svarade på?) xd

2011-05-18 @ 14:58:37
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: moa

hihi tack :)

allt bra annars?

2011-05-18 @ 21:19:27
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0