Skolan, fika och så stallet

Nu när jag inte behöver lägga lika mycket tid i stallet så har jag redan planerat in andra saker.
För direkt efter skolan åker jag hem och fixar så jag har allt klart till stallet i en väska och sen drar jag in till stan och fikar med föräldrargruppen som det heter. Orkar inte förklara vad det är, men det är några ungdomar och deras föräldrar som träffas en gång i månaden och hittar på något. Idag blev det fika på stan. Mysigt :)
Sen efter fikat cyklar jag direkt till stallet och borstar och promenerar med pollen.
Hinner KANSKE uppdatera emellanåt ;) Sånt vi ser
Jag har fått så mycket tid sen jag slutade sminka mig.
Ska nog sluta med det helt x) Så grymt skönt utan smink. Bjuder stort på en muppbild x)

Kommentarer
Postat av: marina

sv: ja ett turkost, fast jag har beställt dressyr, men min häst e ju så bred så de blir lite kortare så ja kan nog hoppa i de om ja skulle vilja de med =)

2011-05-20 @ 10:18:15
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0