Skolan - Stallet - ATG

Rubriken får tala. Jag ska till skolan nu. Orkar inte sminka mig så får se helt naturell ut idag. Känns så onödigt att sminka sig när man ändå ska ta av det på kvällen x) HAHA.
Vi har bild och sen språk sen drar jag hem och hinner jag så ska jag blogga däremellan. För efter drar jag till stallet och har elevensval. Vi har teori idag. Och direkt efter Teorin så kommer min mamma så ska vi lasta och åka till ATG. Sen när jag kommer till stallet igen så ska jag rida lektion, dressyrpass på Zantus blir det.
Var ett tag sen jag red honom så ska bli spännande hur det går ;) 
Det kommer komma ett inlägg om varför vi åker till ATG, så håll utkik under dagen.
Ska cykla till skolan, ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0