Stallet

Har nyss kommit hem från skolan. Vi hade en lång håltimme mitt under dagen och den spenderades men Maryam,Sofie,Klara,Måns,Victor,Jonte och Eric hos klara och kollade på Black Swan. Vi hann inte se hela men jag såg den på flyget till usa så vet vad som hände. Kan rekommendera den STARKT!
I alla fall ska jag byta om och dra till stallet. Får se hur ridpasset blir idag, har inga planer än så länge, det är sånt vi får se.
Jag vet inte om jag inviger det nya schabraket idag eller någon annan dag, beror på om Sara är där. Dock har jag inte hunnit ta ut pengar till henne än så hon får dom imorgon :P
Idag SKA det gå bra på ridpasset, även om han sticker ska han jobba PUNKT.
Jag ska koncentrera mig på honom och inget annat, rida och rida och rida. Sveten ska rinna och han ska bli trött. Och så ska manen kapas lite.

På fredag ska jag troligtvis också till Carina! Awesome ;) 
Måste checka med mami först.
Nej ska dra nu, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: nejdå ;) du är kvar!

men säg till om du vill byta bild eller så

2011-05-03 @ 21:10:26
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: josefin

ja det är ju kanonbra! hoppas verkligen du orkar med honom, det blir ju säkert slitigt men guuud så mycket du får ut av det sen med den kapaciteten - hold on! Jag tror du fixar det, ja det verkar som du har det värst..

du kanske redan läst men denna bloggen följde jag http://golddust.webblogg.se/

ja tack :D det är en han, dock äger jag honom inte men skall ha honom ett år till & se hur långt vi kommer ,klarar inte av att lämna honom, man blir fast :D

2011-05-04 @ 07:43:01
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0