Sväng förbi Hööks

Jag ska fixa mig nu, sen ska jag och mamma ta en sväng förbi hööks då vi behöver inhandla några saker. Jag tror också att jag cyklar direkt till stallet därifrån. Får se när jag tar hand om hästen men vid 2 ungefär så ska jag i alla fall följa med Maja när hon tränar för Mia. Jag skulle också tränat men ponnyn blev halt ju. Så istället följer jag med och tar lite kort och lär in lite av det dom gör. Så jag kanske vet lite hur det fungerar tills nästa gång då jag kanske kan vara med. Det får vi ju se då. Men jag hatar att vara sen och vill faktiskt ändra på det så jag tänkte att jag skulle försöka komma i tid till stallet så jag ska fixa mig nu. Det är ganska chill nu när jag inte rider för då kan jag gå runt med shorts hela dagarna :D Fasst vill ju rida gulingen också, men det är 2 veckor av hela den tiden vi ska ha tillsammans! Och det är inget allvarligt så när han blir frisk och vi har börjat rulla på igen så vill jagg komma ut och börja tävla så fort som möjligt. Jag är SÅ taggad!

Inlägg om allt och inget märkte jag nu. haha
Blog u later
gamla ovisade bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Li

Sv: Okej, säg gärna till om du börjar göra till andra också!



Jag måste bara säga att din ponny är grymt fin! H*n ser ut som en riktig drömponny :) Hur stor är h*n? :))

2011-05-21 @ 10:03:21
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0