Tårögd

Jag ska sluta vara så öppen som innan, får ändå bara massa skit för det. Men kommer nog meddela lite och detta måste jag bara säga!

Till vissa som verkar tro att jag gett upp Dusty, det har jag inte, och jag kommer ALDRIG göra det.
Även om jag skrivit att jag snart ger upp så kommer jag faktiskt aldrig göra det. ALDRIG! Remember?
Jag fick i alla fall en kommentar inslängande. Och jag har sensurerat det ni inte behöver läsa, det jag blev mest glad över va det som ni kan läsa, det stärker ens förtroende enormt. Och när jag läste att hon ridit barbacka och kunnat springa bakom honom, då fick jag faktiskt upp hoppet en aning. 

Vi ska lyckas, det ska vi!

Jag ska skriva om dagen föressten men har inte haft tid än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0