Tävling hela dagen igen ;)

Nu drar jag och emmy till stallet efter 3 timmars sömn. Dock är jag faktiskt inte ett dugg trött typ så det blir nog faktiskt en bra dag! Jag blir nog riktigt trött framåt kvällen när jag ska rida, vilket är mindre bra, men jag  får väll typ sova lite emellan.
Jag ska som sagt fota typ varenda ekipage på hela tävlingen.. Om jag kommer orka. x)
Ni kankse också ser att det är lite stökigt i menyn och designen över huvud taget, kom upp ett tidsinställt inlägg från carina och så. Men det kommer bli bättre. I promise!
Men tiden springer iväg och vi måste cykla nu!
Capströjan åker på idag x) haha

Kommentarer
Postat av: Estrid

Varför har u gjort den till din egen, Carina bloggar jue?:))

2011-05-08 @ 08:20:09
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: erica&tilda

fin blogg du har!!

titta gärna in på våran blogg och kommentera vad du tycker om den och vad vi skulle kunna göra för att göra den bättre! det skulle verkligen vara jätte snällt! :)

2011-05-08 @ 11:19:02
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0